اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال

شکست خانگی سبزجامه‌گان کاله مقابل سایپا

تیم والیبال کاله مازندران در مرحله نیمه نهایی و دور دوم پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امشب در خانه با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف تهرانی شد.

شکست خانگی سبزجامه‌گان کاله مقابل سایپا

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان آمل، مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال امشب با حضور چهار تیم کاله مازندران، سایپای تهران، پیام مشهد و شهرداری ورامین دور جدید رقابت‌ها را تجربه کرد و وارد مرحله جذاب‌تر شد.

سبزجامه‌گان جوان و جویای نام کاله مازندران امشب با هدایت بهروز عطایی نتوانستند مقابل شاگردان باتجربه و ملی‌پوش پیمان اکبری در سایپا دوام بیاورند و با نتیجه سه بر یک شکست را در نخستین بازی پذیرا شدند.

دو تیم از ابتدا بازی سخت و تنگاتنگ را آغاز کردند و تیم والیبال کاله با حمایت بی‌امان و پرشور حدود ۲ هزار هوادار آملی سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) تنها در ست نخست توانست با امتیاز ۲۵ بر ۲۳ پیروزی را از آن خود کند.

تیم خودروساز سایپای تهران ست‌های دوم، سوم و چهارم را با امتیاز ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۹ بر ۲۷ از آن خود کرد تا در نهایت با نتیجه سه بر یک پیروز میدان لقب گیرد.

علاوه بر پیمان اکبری در رأس کادر فنی تیم والیبال سایپا، بازیکنان نام‌آشنایی همانند حمزه زرینی، علی شفیعی، علی حسینی و رضا قرا والیبالیست‌هایی بودند که یا آملی بوده و یا در تیم والیبال کاله بازی کردند.

در دیدار حساس و نفس‌گیر سالن ورزشی دو هزار نفری پیامبر اعظم(ص) شهرستان آمل، کیوان عابدزاده و میثم پارسه امر قضاوت را عهده‌دار بوده و ناظر داوری محمدحسن خوشدل و ناظر سازمان لیگ حسین پورکاشیان بود.

در دیگر دیدار این مرحله از لیگ برتر با شهرداری ورامین در خانه با نتیجه سه بر یک پیام خراسان را درهم کوبید که در آن دیدار داود نافعی و مرتضی علایی داور بازی بودند و ناظر داوری حمید فاضلی‌فرد و ناظر سازمان لیگ حمید حق‌بین بود.

کاله مازندران در دو بازی رفت و برگشت دور نخست مرحله پلی‌آف تیم قدرتمند و پرمهره خاتم اردکان را شکست داد همچنین سایپای تهران هم از مجموعه سه دیدار دور نخست مرحله حذفی مقابل پیکان دیگر تیم خودروساز پایتخت دو بازی را به سود خود تمام کرده و به مرحله نیمه نهایی صعود داشت.

شهرداری ورامین دیگر تیم صعودکننده به مرحله دوم پلی‌آف حریف خود شهرداری گنبد را شکست داده و میزبان تیم منظم و منسجم پیام مشهد شود.

پیام مشهد نیز در مرحله پلی‌آف فولاد سیرجان ایرانیان پس از دو پیروزی پیاپی از گردونه رقابت‌ها کنار گذاشت.

انتهای پیام/۸۶۰۱۲/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول